2008. június 19., csütörtök

Z betű




Sziasztok!

Én is elmondom, hátha valakinek segít. Sima drapp kartonból kivágtam a 10*15 lapot. Ugyanekkorát egy zöld pauszból. Erre rányomtattam egy doodly képet. Összeragasztottam. Öngyújtóval perzseltem a szélét, a csücsköknél jobban. A pausz fehéredett, de nem baj, barna pasztellel rásegítettem. Azt hiszem elég "avitt"lett. A betűt úgy csináltam ahogy Tina leírta. Díszítettem, szalagoztam. A virág strassz eredetileg test tatoo volt. Nem használtam fel/öreg vagyok hozzá!/ erre pont jó lett!!!
A sarokban a katicabogár csipesz, nem tudtam lehagyni.

Jó alkotást!!!! Merika

2 megjegyzés:

Merika írta...

Sziasztok! Nem tudom ki töltötte fel a Z betűmet de nagyon köszönöm, mert ma nagyon hosszú napom volt. most jutottam ide , és most akartam tölteni. Nagy hála!!!

BoBo írta...

Merika a tied is én töltöttem fel. Valamiért úgy értelmeztem, hogy elmentetek (Tina is, talán nyaralni), és ezért tettem fel. Egyébként szép a betűd, az alap rajzai és a szalagok is tetszenek. Malomka