2008. június 19., csütörtök

G betű

Az én G betűm is végre elkészült ;-) Látszik eléggé hogy G? Nekem olyan fura...


Krétáztam, indákat egy másik papírból vágtam, G betűt fotokartonból, és ezt egy harmadik féle papírral vontam be - és krétáztam. Plussz gombok, szalagok, és kis virág alakú körömdíszeket ragasztottam fel ;-)
A hátulján szintén ue. A nagy mintának csak 3 sarkát ragasztottam le, a kapcsos-zárójeles kommentkártya a szalagnál fogva húzható ki. Nem azért lett ilyen, mert titkos a szöveg, hanem mert olyan szépek ezek a papírok :-)))) És hát igen, így jár, aki nem méreget folyton.. a virág úgy alkault, hogy cseppet rálóg a lyukra ;-)


Gratula a betűkhöz csajok!!! Tök megható ez a blog... számomra nem csak egy születésnapi üdvözlet elkészítését jelenti...
Köszönöm és ölelés Mindenkinek! :D

Hana

1 megjegyzés:

Meglepi írta...

Tényleg nagyon szépek a papírok! Leginkább az üzenet megoldása tetszik!