2008. június 22., vasárnap

És a NAGY pillanat után ...

[scraphu]Hanachan: hahó :D
[scraphu]Erika: szia hanachan
[scraphu]Erika: itt ujjongok
[scraphu]Hanachan: :-)))))))))))))))))))))))))))))
[scraphu]Merika: Szia Erika! Már nagyon várt mindenki!!!!
[scraphu]Erika: mindannyiótoknak nagyon nagyon köszönöm
[scraphu]Hanachan: SZÍVesen :-))
[scraphu]Erika: gondolom :)
[scraphu]Linsey has joined scraphu.
[scraphu]Erika: hát az úgy volt, hogy annyian tolongtunk a scrap.hu-n, hogy nem birta a szerver
[scraphu]Linsey: Sziasztok!
[scraphu]Erika: es csak kb 3o mp-es letoltessel jottek be az oldalak
[scraphu]Hanachan: Szegény szerver ... megvolt a terheléses tesztje ;-)
[scraphu]Merika: Nekünk is öröm volt csinálni, nagy volt az izgalom!!!
[scraphu]Erika: a hajamat teptem, hogy KINEK IRTAK KI HOGY BOLDG...???? KINEK IRTAK KI HOGY BOLD...?
[scraphu]kisvirag26 has joined scraphu.
[scraphu]kisvirag26: Sziasztok
[scraphu]Erika: aztan percekig tarto izgalom, mire bejott a galeria
[scraphu]Erika: szia kisvirag
[scraphu]Hanachan: :D
[scraphu]pihe: én meg itt újonckodtam, nagy izgi volt
[scraphu]Erika: es akkor lattam, hogy NEKEM!!!!!
[scraphu]Erika: :)
[scraphu]pihe: Isten éltesen!
[scraphu]Erika: jó nagy meglepi volt
[scraphu]Erika: köszönöm
[scraphu]Erika: köszönöm nektek
[scraphu]Linsey: engem mostanáig be sem engedett az oldal
[scraphu]Hanachan: :-)))))))
[scraphu]Hanachan: Én is csak most tudtam bejönni nemrég..
[scraphu]kisvirag26: engem is csak most
[scraphu]Erika: szendén mondanám, hogy ...nem kellett volna... de NEM MONDOM! Mertt nagyon klasszakat készitettek
[scraphu]Linsey: :D
[scraphu]kisvirag26: Örülünk, hogy sikerült a meglepi :)
[scraphu]Eva: a köszönet az ötletgazdának, Hanának jár
[scraphu]Hanachan: ÚÚGYe? ÉS láttad?, Láttad?, Digisek IS!!!!!!!!
[scraphu]Erika: elmeseljem a sztori elejet?
[scraphu]Erika: igen!!!
[scraphu]hofeher has joined scraphu.
[scraphu]Erika: itt ujjonttam iminek
[scraphu]Erika: hogy mindenki, mindenki!
[scraphu]Linsey: Igen, meséld!:)
[scraphu]Hanachan: :D Meseéld!
[scraphu]Erika: szoval ugy volt
[scraphu]kisvirag26: igen, légyszi
[scraphu]Erika: hogy szombat reggelk jott egy boritek
[scraphu]Erika: Beandytol
[scraphu]Merika: Halljuk!
[scraphu]Hanachan: :O
[scraphu]Erika: benne egy kartya K betuvel
[scraphu]Linsey: ajjajj
[scraphu]Tina: lemaradtam! vagyok
[scraphu]Erika: eloszor csak forgattam, mondom miez
[scraphu]Erika: K
[scraphu]Erika: K
[scraphu]Tina: :-DDDDDDDDD
[scraphu]Erika: mit akarhat vajon Beandy mondani?
[scraphu]kisvirag26: a fene, kivételesn jól működött a posta
[scraphu]Hanachan: hihihi :-)
[scraphu]Erika: eszembe jutottak csunya dolgok, is bevallom
[scraphu]hofeher: Hali Lányok! Nem késtem le semmiről juhhu
[scraphu]Rika has joined scraphu.
[scraphu]Linsey: :D:D:D
[scraphu]Erika: :)
[scraphu]Erika: most mar persze értem, de akkor, gondolhatjátok
[scraphu]Tina: jesszus:-))))
[scraphu]Rika: Szia Erika!
[scraphu]Hanachan: Szegéyn.. meglepődhettél :-)
[scraphu]Erika: aztán Imi aszongya reggel, hogy le kell állítani a scrap.hu szervert
[scraphu]Erika: :)
[scraphu]Tina: :-D
[scraphu]Hanachan: :-)
[scraphu]Erika: és hogy 1-2 óra alatt rendbe hozza
[scraphu]Linsey: agyonvágtuk?:D
[scraphu]Rika: miért, összeomlott?
[scraphu]Erika: mondom is neki, hadd irjak valami hirt, a lanyok meg lesznek lepodve
[scraphu]Erika: hogy nincs oldal
[scraphu]Hanachan: Még szombat reggel? nem?
[scraphu]Erika: de azt valaszolta, majd ő elintezte,
[scraphu]kisvirag26: így legalább senki nem tudott tölteni elénk :)
[scraphu]Erika: es en egesz nap nem fertem hozza
[scraphu]Erika: CSAK NEKEM ALLITOTTA LKE
[scraphu]Tina: szegéééény...:-))))))))
[scraphu]Erika: :)
[scraphu]Rika: jó trükk!
[scraphu]kisvirag26: ja, tegnap :)
[scraphu]Hanachan: Imi ZSENI:-))))))))))))
[scraphu]kisvirag26: De jó fej Imi!!!
[scraphu]Hanachan: KÖSZI Neki is!!!!!
[scraphu]Erika: estefele a meccs utan finoman puhatolzotam, hogy modnom mikor lesz mar
[scraphu]Kuznyec has joined scraphu.
[scraphu]Tina: szupper!
[scraphu]Tina: a függőség!!:-D
[scraphu]Erika: éps még jól nekem ugrott, hogy nem lattam, hogy egesz nap dolgozik rajta???
[scraphu]Kuznyec: sziasztok!
[scraphu]Hanachan: Szia!!
[scraphu]Erika: meg hogy függő vagyok biztos
[scraphu]Erika: :)
[scraphu]kisvirag26: :))))
[scraphu]Tina: hihihi:-))
[scraphu]Erika: szioa mindenki
[scraphu]pihe: de jó
[scraphu]Hanachan: :-))
[scraphu]Erika: aztán meg reggel, mondom, MEGY MÁR?
[scraphu]Tina: a tegnap esti chat után vajh' ki a függő...??:-))))
[scraphu]Hanachan: :-)))))))))))))
[scraphu]Erika: mit cseteltetek?
[scraphu]Tina: öööö...
[scraphu]Hanachan: A feltöltést :-)
[scraphu]Tina: x
[scraphu]Merika: Jó fej a férjed Erika!!!
[scraphu]Rika: a meccset
[scraphu]Hanachan: ;-)
[scraphu]Erika: gondolom a feltöltést
[scraphu]Erika: nagyon jól összehoztátok
[scraphu]pihe: én már csetelni jonnan tudok,mint scrappelni,,,
[scraphu]Hanachan: :-))
[scraphu]Erika: és semmit de semmit nem sejtettem
[scraphu]Tina: (Hana, blog...?)
[scraphu]Hanachan: Akkor jó :)
[scraphu]Kuznyec: ez volt a cél!
[scraphu]kisvirag26: akkor jó, ha nem sejtettél semmit
[scraphu]Erika: csöndben dolgozgattam a szobamban es varetam hogy Imi bekapcsolja
[scraphu]Merika: Ez volt a lényeg!!!
[scraphu]Hanachan: Blog címet csak ide! Jó?
[scraphu]Erika: ?
[scraphu]Hanachan: ;-))
[scraphu]kisvirag26: ok
[scraphu]Tina: ok, Te!
[scraphu]Tina: Hana
[scraphu]Rika: ok
[scraphu]Hanachan: http://www.scrapmeglepi.blogspot.com/
[scraphu]Hanachan: :D
[scraphu]Tina: (taps-taps-taps!)
[scraphu]Hanachan: :-))
[scraphu]kisvirag26: :)))))
[scraphu]Tina: boldog szülinapot, Erika!!
[scraphu]Hanachan: utólag és még1szer: BOLDOG SZÜLINAPOT!
[scraphu]Rika: Boldog szülinapot!
[scraphu]Hanachan: És a SCRAP.hu-nak is :-))
[scraphu]Kuznyec: Csatlakozom az előttem szólókhoz!
[scraphu]Eva: én is!
[scraphu]kisvirag26: Nagyon Boldogat Erika!
[scraphu]Erika: ti már láttátrok is egymásét?
[scraphu]Erika: köszi
[scraphu]Hanachan: A köremaileket nem küldöm el ;-))))
[scraphu]Rika: persze
[scraphu]kisvirag26: igen
[scraphu]Tina: persze:-)
[scraphu]Hanachan: Nanáhogy!! :-)
[scraphu]Merika: Sok bodogságot mégegyszer!
[scraphu]Erika: kár hogy itt nincsenek azok a vicces smiley-k
[scraphu]Hanachan: :D
[scraphu]Tina: van vagy 500 köremil és nem túlzok
[scraphu]Erika: tennék be pár ujjongósat
[scraphu]Erika: nagyon nagy meglepetést okoztatok
[scraphu]Hanachan: Hja...
[scraphu]Erika: tényleg
[scraphu]kisvirag26: kb 500
[scraphu]Hanachan: :D
[scraphu]Hanachan: AKKOR JÓÓ
[scraphu]Erika: sejtem, hogy nagyon sok szervezés van benne
[scraphu]Tina: hű, sikerült (homloktörlő szmájli)
[scraphu]Erika: ezért annyira megtisztelő
[scraphu]Erika: és megható
[scraphu]Rika: Örülünk ám neki :-))
[scraphu]Hanachan: Az emailekben "csak" az az érdekes, hogy NAGYON jól tudtunk együttműködni :-) Tök simán!!
[scraphu]Hanachan: :-)
[scraphu]Hanachan: SZUPER kis közösség ez :D
[scraphu]Tina: (Erika ott hüppög pizsiben, jupi!:-))
[scraphu]Hanachan: Hála Nketek!!!!
[scraphu]Erika: a scrap.hu szülinapja is nemrég volt,
[scraphu]Hanachan: Tudom;-))
[scraphu]Erika: május végén
[scraphu]Tina: meg a főkonspirátornak is;-)
[scraphu]pihe: szuper csapat vagytok, örülök, hogy rátok találtam, köszönöm
[scraphu]Hanachan: Azért is.. ezt nem is mondtam...
[scraphu]Erika: ki volt a főkonspirátor?
[scraphu]Erika: hanachan?
[scraphu]Tina: én is köszönöm, örülök Nektek (virtuális nagy körölelés)
[scraphu]Rika: Hana
[scraphu]Hanachan: ;-))
[scraphu]Erika: hihi
[scraphu]Hanachan: Énisénis!! :-)
[scraphu]kisvirag26: igen, hana
[scraphu]Erika: ölelkezzünk
[scraphu]Erika: :)
[scraphu]Kuznyec: oké! :-)
[scraphu]Rika: én is jövök
[scraphu]kisvirag26: chates ölelkezés :)
[scraphu]Tina: (bőgök:-))
[scraphu]Hanachan: :D
[scraphu]Merika: Rendben!!!!!!!!!!!!!!
[scraphu]Erika: titokban megsugom, hogy nyar vegere tervezgettunk egy nagy találkozót
[scraphu]Hanachan: Én nevetek :-))))))))))))))
[scraphu]Hanachan: JUHÉÉ!
[scraphu]Tina: jóóóóó!
[scraphu]Erika: ha sikerül, akkor majd igaziban is bepótoljuk
[scraphu]kisvirag26: Jajjjjjjjj, de jóóóóóóóó :!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[scraphu]Rika: SZUPI!!!
[scraphu]Hanachan: :-))
[scraphu]Kuznyec: óóóó, de jóóó!
[scraphu]Tina: (Nálatok?:-D)
[scraphu]Erika: Tina ne sirj
[scraphu]Erika: :)
[scraphu]Merika: Nagggyon jó lenne!!!!
[scraphu]Eva: de ugye nem angliában?
[scraphu]Hanachan: csak előre szólj, és úgy szervezem a dolgainkat ...
[scraphu]Erika: Persze, nálunk :)
[scraphu]Tina: dehogy sírok, sírva vigad a magyar
[scraphu]Hanachan: :-)
[scraphu]Erika: és ez a sok lap mint jön majd ide hozzám?
[scraphu]Tina: igen, kérünk majd pontos időpontot!:-)
[scraphu]Hanachan: igen!!
[scraphu]Tina: aha, kapod sorban!:-D
[scraphu]Erika: hihi
[scraphu]kisvirag26: igen, szépen sorban
[scraphu]Merika: Bizony ám !!!!
[scraphu]Erika: klasszak vagytok
[scraphu]Kuznyec: lesz dolga a postásnak!
[scraphu]Eva: teszteljük a postát
[scraphu]Tina: ez a K vicces...:-)
[scraphu]Linsey: hát izé, az lett volna a második meglepi, ha valamelyik nem ér oda idő előtt
[scraphu]Rika: kitalálta
[scraphu]Hanachan: Aha :-)
[scraphu]Eva: nem hiába bölcsész:))

Nincsenek megjegyzések: