2008. június 18., szerda

Felkiáltójel


A Ti szép színes munkáitok között az enyémet kicsit szürkének érzem. Sokat gondolkodtam, hogy sárga alapon bordó legyen a felkiáltójel, vagy bordó alapon sárga, és melyikhez jobb a piros szalag, meg hova rakjam a sárga gombot, esetleg sárga-kék színű legyen, van ugyanolyan kék gombom, mint a sárga, aztán végül ez sikerült belőle.
Az alap zsákvászon, peddignádból fontam a felkiáltójelet. Azért néz ki bekötözött fejnek a két vége, mert valamit kellett rá raknom, hogy ne szúrjon. Más anyag nem volt itthon, ezért az alap zsákvászonját festettem be sárgára.
A hátoldala is zsákvászon, miltonkapoccsal tettem rá egy címkét.
Ide az elejére töltöttem fel a képet, hogy mindannyiotoknak a szemébe tűnjön, és tudjatok segíteni, mi kellene még esetleg rá.
(Nem otthon vagyok, itt pedig nem tudtam átméretezni a képet.)
Marcsi

1 megjegyzés:

Linsey írta...

Szerintem nagyon szuper lett, nagyon tetszik! Így jó, ahogy van!