2008. június 19., csütörtök

O betű



Boldog születésnapot Erika!!!

Ha jól tudom, én lettem kész legelőször, így a többiekéhez képest nagyon egyszerűnek tűnik a csinálmányom, de remélem, azért tetszik... (pirosarc)

Úgy készült, hogy kivágtam egy sötétkék fotókartonbol a 10x15-os alapot es körben narancs-szinű pasztellceruzával satíroztam. A betűt word-ben 450-es nagyságúra nagyítottam (Arial Narrow félkövér) és beállítottam, hogy csak a körvonalai látsszanak, így nyomtattam ki. Ezt körbevágtam, majd a választott színes papírra tettem és körberajzoltam, kivágtam azt is. A színesből kivágott O-betűt aztán sima kartonra ragasztottam és azt ugy vágtam már körbe. Így készen is volt a színes betűalapom!:-) Színben hozzáillő szalagokat válogattam és simán rákötöttem néhány darabot csomózva. A legvastagabb szalagból készült a masni. Ezután ragasztottam az egész, felszalagozott betűt az alapra. A pici gombok is voltak már itthon, mindegyikbe más szinű cérnát fűztem, a gomb hátulján megkötöttem és ráragasztottam aztán a betűre.

Mindegyik betű csodaszép lett, ügyesek vagytok, Lányok!!;-)

Nincsenek megjegyzések: