2008. június 18., szerda

L betű



Sziasztok!

Az alap bordó karton, aminek az egyik felét téptem és körbe tintáztam az egészet. az aljába 2 csőszegecs került, belefűzve rózsaszín szalag masniba kötve. Az L betűt nyomtattam, és mintás papírra rajzoltam át (először természetesen fordítva, amennyi eszem van), majd rámértem egy halvány rózsaszín lapra és 0,5 cm ráhagyással körbevágtam, a szélét tintáztam. A mintás papírt ráragasztottam 3d-ssel, majd végigvarrtam a halvány papírt rózsaszín-lila gyöngyökkel, kövekkel. Az egészet a bordóra tettem és lyukakat felvarrt virággal, szivecskékkel pótoltam. Először egy bordó lapra ragasztottam rá, hogy a hátulján a varrásokat eltakarjam, majd inkább halványra, amit kicsit nagyobbra hagytam és krétáztam. Kicsit féltem, hogy a sok gyöngy sokk lesz, de bíztatatok, hogy jó lett, ezt köszönöm.
kisvirág

1 megjegyzés:

Meglepi írta...

Ámulok és bámulok! Csodaszép ez a betű is!