2008. június 19., csütörtök

L - Szilvi

Sziasztok! Kész vagyok végre én is. :) Ideje volt. De azóta már postán a lap.
Íme:
Az alap egy barna karton, cikkcakk ollóval kivágva. Ezüst zselés tollal emeltem ki a szélét, hogy kicsit doodle hatása legyen. A betű a muffinnal együtt szivacsragasztón van, így kicsit kiemelkedik a síkból. A szélét zöld és barna krétával emeltem ki. A betűtípus Academy Engraved.
A muffint egy freebie doodle alapján vágtam ki Basic Grey papírokból, a cukorkák puffadós festékkel vannak, a tetején a cseresznye pedig egy kis gomb. (De ti is látjátok. :D)
Azt hiszem ennyi.

Sajnos még nem volt időm alaposan átnézni mindenki betűjét, de amit eddig láttam, az nagyon tetszett. Most rohannom kell, megyünk Zsóryba, így vasárnap estig no net. De akkor aztán belevetem magam a blogba és a betűkbe. :D Ügyesek legyetek holnap!

Nincsenek megjegyzések: