2008. június 18., szerda

Ü betű

Boldog Születésnapot Erika!!!

Az én választásom az Ü betű volt. Elöljáróban csak annyit, hogy a hajdani technika órák nyomait egy máig jól látható forradás őrzi a kezemen. A papír és az olló nem az én asztalom, nem is beszélve a ragasztóról ;)
A lap alapja lila fotókarton, erre került egy indás háttérpapír, majd erre jött több rétegű virágos kartonból az Ü betű, amelyet fekete filccel árnyékoltam (?) Díszítésként került a lapra egy lila matrica és egy virágos szalag, megkötve, valamint egy csokor illatos levendula a kertből, amitől az egész lap csuda illatos lett :) A lap szélét körbe vágtam, majd égetéssel öregítettem.
A lap hátuljára sötétlila alapra 3d-s ragasztóval kiemelve egy virágcsokor matrica került, mellette egy idézet, és a személyes jókívánságom Erikának.
Bár nem lett olyan szép, mint ahogy szerettem volna, remélem tetszik az ünnepeltnek.
Csudi jó móka volt! :)
szrjudit

Nincsenek megjegyzések: